poniedziałek, 28 lipca 2014

Weekendowo

Cześć!

I jak minął Wam weekend?  Mi bardzo dobrze. Miło spędziłam czas z chłopakiem. Teraz znów tydzień rozłąki ;/ Ale już i tak lepiej niż dwa :) Teraz z górki.
Za miesiąc znowu wesele i znów się pobawimy :) Muszę tylko porozglądać się jeszcze szybko za jakąś sukienką.

 A za dwa tygodnie będę miała nowego pieska! Od lutego (dokładniej 14 lutego...pamiętna data) nie mam pieska... Moja prawie 10-letnia Sara zachorowała i niestety zdechła. Miałam ją niemal od małego. Teraz znów będę miała owczarka niemieckiego. Widziałam już go, a właściwie ją i jest słodziutka! Taka mała i jeszcze nie umie dobrze chodzić. Karmiona dalej przez matkę, więc trzeba jeszcze troszkę poczekać zanim zabierzemy ją do domu :) Zastanawiałam się ostatnio z mamą nad imieniem. Przy okazji nieźle się uśmiałyśmy z imion podanych w internecie :) Rozwaliło mnie imię dla psa Adolf czy Diller albo Killer. Hahaha  nie wyobrażam sobie tak wołać do psa. Mi podobało się imię Daizy, ale w końcu wybrałyśmy Nela :)

Koleżanka właśnie wróciła znad morza, więc może spędzimy trochę czasu ze sobą ;) Miałyśmy zobaczyć jakiś horror. Dawno nie widziałam żadnego.

I mój weekend był wolny od ćwiczeń, ale to nie znaczy, że je zaniedbałam. Dwa dni odpoczynku a po weekendzie jedziemy dalej! :)

Róże od Szymcia :) Prawda, że piękne ? ♥

Zaproszenie na wesele :)

Od Julki :) Znad morza. Nirvana ♥

31 komentarzy:

  1. No to widzę, że ciekawie spędzasz czas :)
    Piękne imię :) Nawet nie wiedziałam, że nie masz już Sary...

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie pokaż nowego pieska! Nela bardzo ładne imię ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne imie dla pieska :) rozłąka jest ciężka, ale pozwala się bardziej sobą nacieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia i blog zapraszam do mnie dopiero zaczynam ;*
    http://j3lonek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to swietnie, że spędzasz tak miło czas! horrory są fajne :3 polecam "istnienie," co prawda jest to jeden z tych mniej strasznych horrorów, ale świetny jest <3
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne róże-widać, że kocha :)
    A na jakieś weselicho to sama bym się wybrała potańcować :) hehe
    pozdrawiam, Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne róże :) to się pobawicie :P
    Przykro mi, że piesek odszedł [']
    Mimo to fajnie, że będziesz mięć nowego przyjaciela

    OdpowiedzUsuń
  8. róże no przepiękne! :)
    współczuje rozstania z piesią :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne róże! Jejku, jak ja bym poszła na jakieś wesele! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taką samą pocztówkę :) ten mały owczareczek musi być na prawdę uroczy! Nela fajnie imię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. moja przyjaciółka też ma owczarka o imieniu Nela :)

    OdpowiedzUsuń
  12. urocze imie dla psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię czasu rozłąki. Aktualnie też oczekuję na spotkanie z chłopakiem, niestety nie widujemy się tak często jak bym tego chciała, więc rozumiem. :) Super że będziesz miała pieska, a imię bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cukierki z ostatniego zdjęcia są przepyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo super że będziesz miała pieska :)
    ja mam wesele za 2 tygodnie, a sukienki nadal brak :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że piesek odszedł :(
    mnie też czeka wesele w przyszłym tygodniu. :p

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim wypadku już teraz życzę udanej zabawy weselnej!
    Mam nadzieję że nowy piesek wypełni pustkę w Twoim sercu...
    Wiem jaki to ból stracić swojego futrzanego przyjaciela...


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique




    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kwiaty. Po geście widać, że Twój chłopak to prawdziwy skarb ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razie pokaż koniecznie nowego psiaka :-) A Nela to śliczne imię :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę pieska!:)
    Też bym chciała, ale niestety nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo, pokaż koniecznie pieska :) Genialny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie róże dostałam na pierwszej randce z Szymonem, szkoda że Ty po paru miesiącach związku ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!